رابرت کیوساکی- - - بابای دارا، بابای نادار


بابای دارا، بابای نادار: ثروتمندان به فرزندان خود در زمینه کارکرد پول چه چیزی می آموزند، که نادارها و اعضای طبقه میانی جامعه از آن غافلند!


دانلود این کتاب ارزشمند به صورت رایگان




کارآفرینی ارزش آفرینی ثروت آفرینی برای پول درآوردن پول لازم نیست

 :رابرت کیوساکی نویسنده کتاب " پدر ثروتمند پدر فقیر" در بخشهایی از کتاب خود آورده



 این مسئله که پول درآوردن پول میخواهد طرز فکر انسانهایی است که از نظر مالی چشم و گوش بسته اند، آنها باهوش هستند ولی اطلاعاتی در مورد علم پول ساختن نمی دانند.

بزرگترین دلیل فقدان موفقیت مالی ترس از شکست است مردم بخاطر ترس از شکست ، شکست میخورند.


انگیزه شما برای شروع بکارچیست؟

چه کاری متناسب با سلایق و علایق شماست؟

اگر بدنبال کار وقت مزدی با حقوق ثابت هستید که هیچ مسئولیت و ریسکی نداشته باشد بهتر است همین الان بر روی close کلیک کرده و از این صفحه خارج شوید.


ولی اگر بدنبال ریسک و قانع نبودن و ثروث سریع و بالا هستید این صفحه را پرینت گرفته و چندبار مطالب آنرا بادقت بخوانید.


ادامه مطلب ...

ضرورت افزایش سهم بیمه عمر با توسل به قانون

ضرورت افزایش سهم بیمه عمر با توسل به قانون؛ سرمایه گذاری در 3 نوع بیمه عمر

مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه البرز با اشاره به نقش مؤثر مسئولان در افزایش ضریب نفوذ بیمه‌نامه های عمر در کشور، گفت: دولت و مسئولان کشور باید با تصویب قوانین و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند.
ملیحه امامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص وضعیت بیمه‌نامه‌های عمر در سطح کشور اظهار داشت: متأسفانه در جامعه آگاهی مناسبی نسبت به این نوع بیمه‌نامه وجود ندارد به صورتی که در سال 2006 میلادی سهم بیمه عمر از کل پرتفوی صنعت بیمه درکشور‌های پیشرفته 60 درصد و در ایران حدود 6 درصد تخمین زده شده است.
وی عامل توسعه نیافتگی بیمه عمر در کشور را مشکلات فرهنگی جامعه دانست و افزود: مردم به اندازه کافی نسبت به آینده خود و فرزندانشان ریسک‌پذیر و حساس نیستند و برنامه‌ریزی بلند مدتی برای آینده زندگی خود ندارند.
این کارشناس بیمه در خصوص تأثیر ارتقاء فرهنگ جامعه در توسعه بیمه‌های عمر، گفت: فرهنگ جامعه در پیشرفت این بیمه بسیار مؤثر است به‌گونه‌ای که والدین با خرید این بیمه‌ها برای فرزندان خود و مدارس در جهت آگاه سازی افراد می‌توانند نقش مهمی را در این مسیر ایفاء و استفاده از آن را در جامعه پایه‌گذاری کنند.
وی در این راستا نقش دولت را در توسعه بیمه‌های عمر مؤثر دانست، افزود: دولت باید با تصویب قوانین و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه فعالیت کرده و با تبلیغات و قوانین مختلف هر فرد را از سن 5 سالگی ملزم به خرید این بیمه‌نامه‌ها کند.
* نرخ سود بیمه عمر ثابت و تحت تأثیر تغییرات اقتصادی قرار نمی‌گیرد
امامی بیمه‌نامه‌های عمر را دارای انواع مختلف دانست و گفت: رشته بیمه عمر از مهم‌ترین انواع بیمه‌های اشخاص محسوب شده و به سه دسته کلی بیمه عمر تأمین خطر فوت، بیمه عمر به شرط حیات و بیمه عمر مختلط (پس انداز) تقسیم شده است.
مدیر بیمه‌های عمر بیمه البرز در ادامه افزود: بیمه عمر را می‌توان نوعی سرمایه گذاری تلقی کرد که افراد با پرداخت حق‌بیمه‌های ناچیز برای آینده خود جهت تأمین زندگی و تغییر شرایط اقتصادی اقدام به پس‌انداز می‌کنند.
وی از مزایای بیمه عمر را تأمین هزینه فوت مصدومان حوادث عنوان و خاطرنشان کرد: تأمین هزینه مستمری برای خانواده در دورانهای مشخص، تأمین اقساط وام مسکن، تأمین هزینه تحصیلات عالی و تأمین سرمایه برای مقاصد خاص از مزایای این بیمه‌نامه است که به دلیل موارد مذکور می‌تواند کمک مؤثری به دولت در برقراری تأمین اجتماعی و رفع نیازهای مردم داشته باشد.
به گفته این کارشناس بیمه، نرخ سود بیمه‌های عمر در طول 20 سال ثابت است و دستخوش تغییرات اقتصادی و سیاست‌های خاص بانکداری کشور نمی‌شود.
امامی با اشاره به اینکه این بیمه‌نامه تا 106 سالگی برای فرد اعتبار دارد، تصریح کرد: زمانی که والدین در کودکی اقدام به خرید این بیمه‌نامه ‌نمایند بعد از 20 سال به صورت اتوماتیک فرزند می‌تواند به صورت ماهانه و یا سالانه از آن برداشت کند.
مدیر بیمه‌های عمر بیمه البرز با تأکید بر اینکه بیمه‌های عمر باید با حمایت‌های مسئولان مانند بیمه بازنشستگی باشد، افزود: در این مسیر خود شرکت‌های بیمه نیز با آشنا کردن مردم با انواع بیمه‌نامه‌های خود و بیان مزایای آن، آموزش کارشناسان بیمه، تبلیغات و مکاتبات با سایر سازمان‌های مختلف می‌توانند ضریب نفوذ این بیمه را در سطح کشور گسترش دهند.

٠٣/٠٦/١٣٨٩

من یک سرمایه گذاری می خواهم . . .


بیمه عمر و تامین آتیه ساده تر از این نمی شود

من یک حقوق بازنشستگی می خواهم !
اگر شما از سن ۲۰ سالگی یک مستمری یا بقول معروف حقوق بازنشستگی داشتید،موفق تر از امروزنبودید؟
اگر یک درآمد غیر فعال در کنار حقوق شغل فعلی خود داشتید بیشتر احساس امنیت و آرامش نمی کردید؟
راحتی وآسایش خانواده وآرامش دوران بازنشستگی برایتان چقدرارزش دارد؟

همه ما برای ارتقاء سطح زندگی تلاش می کنیم و روزانه ساعت ها کار می کنیم و زمان زیادی را ازعزیزانمان دور هستیم تا بهترین ها که شایسته آن هستند را برایشان فراهم کنیم.از منزل گرفته تا خودروی شخصی، محصولی را  انتخاب می کنیم که از ایمنی و کارآیی بیشتری بر خوردار باشند.
در تهیه لباس و وسایل شخصی خود و فرزندمان نهایت دقت را بخرج می دهیم.
سوالی دارم.؟
 آیا تابه حال به آینده خود و کسانی که دوستشان داریم به این دقت فکر کرده ایم؟
آیا سپرده یا سرمایه گذاری را برای دورانیکه بالاخره فرا می رسد و زمانی که هیچ گاه به نفع ما نمی ایستد فراهم کرده ایم؟
بیمه عمر یعنی یک پس انداز ، یک سرمایه گذاری با بهترین مزایا ، یک پوشش برای من و خانواده من ، یک پشتیبانی مالی ، پس اندازی طلایی برای من که به فکر آینده هستم
با گذشت زمان اهمیت سرمایه گذاری رنگ بوی بیشتری به خودش گرفته است. چرا؟ چون همیشه همه چیزآن طوری نیست که ما فکر میکنیم.من و همه ما این طور می اندیشیم که چون همیشه مراقب خود هستیم حادثه ای برای ما پیش نخواهد آمد،ولی از این قافلیم که ... اتفاق بر روی مواظبت ما از خودمان پایه گذاری نمی شود.
همان گونه که با ازدواج کردن، داشتن فرزند و تشکیل خانواده مسئولیت هایمان بیشتر می‌شود، نیاز به داشتن امنیت و آرامش حتی در نبودمان نیز همچنان پررنگ‌تر می‌شود.بیمه عمر و تامین آتیه از اهمین زیادی بر خوردار است به خاطر اینکه اگر فرد فوت کند و الخصوص نابهنگام باشد،شرایط زندگی خانواده وی دچار مشکلات زیادی می شود و پشتیبانی را مطلبد که این معضل را جبران کند. بیمه عمر و تامین آتیه  نه تنها در نبود احتمالی نان آور خانواده مشکلات جبران می‌گردد بلکه در صورت حیات وی نیز در پایان دوره منافع بیمه پرداخت می‌گردد.

 آیا می دانید که بیمه نامه عمر تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت به عنوان پوشش فوت دارد؟


من همیشه فکر می کنم که اگر تا به امروز پدرم از سن 2 سالگی برای من سپرده ای نزد بانکی باز کرده بود و هرماه مبلغی را به حسابم واریز میکرد ،امروز سرمایه ای برای من جمع شده بود که می توانستم از آن استفاده کنم.
بیمه عمر وسرمایه گذاری بهترین راه سرمایه گذاری برای خود و فرزندمان وتمام کسانی که دوستشان داریم.

چه لذتی خواهید برد اگر خودرویی که جوان بیست و پنج ساله شما خریداری می نماید حاصل صرفه جویی  شما برای او  از سن 5 سالگی باشد .
آیا می دانید در این بیمه نامه مدت بیمه نامه بین 5 تا 30سال و مبلغ پرداختی به میل شما می باشد.
شخصی که در بیمه نامه عمر به مدت 20سال حق بیمه پرداخت می کند مبلغ دریافتی نسبت به سایر بیمه ها که 30 ساله می باشند بیشتر است.
از مزایای این بیمه نامه این است که در انتهای دوره پولی که شما سالها به عنوان حق بیمه پرداخت کرده اید را هم به صورت مستمری و هم یکجا به شما پرداخت می کند تا قدرت خریدشما را بالا ببرد.

از دیگرمزایای این بیمه نامه سود تعلق گرفته به حساب شما می باشد که بالاترین سود را نسبت به نظام بانکی شامل می شود و شما می توانید ازمحل سرمایه خود  وام  دریافت کنید.

این بیمه نامه به خاطر اثرات مفید و ماندگاری که برای فرد و خانواده وی بجا می گذارد از طرفداران زیادی برخوردار و مورد توجه اقشار مختلف اجتماع قرار گرفته است. جالب است بدانید که در کشورهای تراز اول جهان سالها است که این طرح ارائه شده و موفقیت خوبی را کسب کرده است.

بیمه پاسارگاد بیمه همراه شما

مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد


مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد


       تامین نیازهای دوران بازنشستگی

       بهره مندی از مزایای سرمایه گذاری بلند مدت

       پس انداز مطمئن و منظم

       مدت اختیاری قرار داد(5 تا30 سال)

       انتخاب نحوه پرداخت حق بیمه به میل بیمه گذار

       پوشش خطر فوت طبیعی

       پوشش خطر فوت در اثر حادثه

       پوشش بیماری های خاص

       پوشش از کارافتادگی

       امکان صدور بیمه نامه بدون انجام معاینات پزشکی

       دریافت وام از محل اعتبار بیمه نامه

       معافیت سرمایه بیمه عمر از پرداخت هرگونه مالیات

       دریافت سود مشارکت از محل سرمایه گذاری ها

       قابل باز خرید(شش ماه بعد از عقد قرار داد)

       قابل واگذاری قرار داد بیمه به غیر




تعاریف و شرایط عمومی صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد :

بیمه گر : شرکت بیمه پاسارگاد می باشد.

بیمه گذار: شخص یا سازمانی است که بیمه گر برای او بیمه نامه صادر می کند و معمولا منافع بیمه نامه به وی پرداخت می شود.

بیمه شده : فردی که با بیمه نامه تحت پوشش قرار گرفته است.

موضوع بیمه : یکی از انواع بیمه های عمر است که در شرایط خصوصی بیمه نامه ذکر شده است.

1 - مبلغ حق بیمه: مبلغ حق بیمه حداقل 200.000 ریال بوده و دارای سقف نامحدود می باشد ولی حداکثر مبلغ موثر در تکمیل سقف پوشش ها مبلغ 3.340.000 ریال خواهد بود.
2 - نحوه پرداخت حق بیمه: حق بیمه بنا به تقاضای بیمه گذار می توان به اقساط شش ماهه،سه ماهه، سالانه و ماهانه تقسیط می گردد.

3 - روش پرداخت حق بیمه:

الف: اولین پرداخت به صورت فیش واریزی: به حساب بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

در بانک پاسارگاد بشماره                        2-481111-810-225

در بانک ملی بشماره (سیبا)                       0200312723002

در بانک ملت بشماره (جام)                               175619343

ب: پرداخت بقیه اقساط با دفترچه صادر شده در بانک پاسارگاد قابل پرداخت است.

ضمنا بیمه گذار در صورت تمایل می تواند تقاضای صدور دفترچه اقساط در بانک تجارت هنگام تکمیل فرم پرسشنامه نماید.

ج: اقساط حق بیمه در سر رسید باید پرداخت گردد و حداکثر مهلت هر قسط 30 روز از تاریخ سر رسید خواهد بود.

4 – مدت بیمه: مدت بیمه بین 5 تا 30 سال می باشد.

5 –  سن بیمه شده: از بدو تولد تا 65 سال 

ادامه مطلب ...