مزایای بیمه عمر و تامین آتیه نسبت به پس انداز بانکی


مزایای بیمه عمر و تامین آتیه نسبت به پس انداز بانکی


1 – در نظام بانکی با تغییر سیاست بانک مرکزی سود نیز تغییر می نماید ولی در بیمه عمر و تامین اتیه در هر شرایطی سود هیچ گاه کاهش نمی یابد و همچنین در صورت تشکیل منافع نیز افزایش خواهد یافت .

2 – بیمه عمر و تامین آتیه ، پس اندازی منظم و سیستماتیک و البته اجباریست که پس انداز بانکی چنین خاصیتی ندارد .

3 - با وجود اینکه در نیمه اول بیمه نامه در صورت باز خریدی مقداری ازسرمایه پرداختی بعنوان حق بیمه عمر و هزینه های بیمه گری کسر می گردد ولی این خود باعث می شود باز خریدی این بیمه نامه آخرین تصمیم باشد .

4 - وام در سیستم عمر و تامین آتیه پاسارگاد در عرض بیست دقیقه و بدون هیچ تشریفاتی پرداخت می شود ولی در نظام بانکی دارای تشریفات و ضوابط خاص خود است.

5 – مهمترین تفاوت بانک و بیمه عمر، بیمه شدن شخص بیمه شونده در مقابل فوت و حوادث (با مبلغی علاوه بر مبلغ اندوخته خود) است که این امر در سپرده گذاری بانکی وجود ندارد.

*لازم بذکر است که ضمانت قراردادهای بیمه عمر، وجود قراردادهای بیمه اتکائی شرکت بیمه با بیمه مرکزی ایران بوده و در نتیجه در هر شرایطی قرارداد بیمه معتبر است.

یک مثال:

در مورد شرایط بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای یک فرد 22 ساله با پرداخت ماهیانه50000تومان حق بیمه با افزایش سالانه 10%نرخ تورم: این شخص بعد از 20 سال و در پایان قرارداده بیست ساله  در صورتی که در قید حیات باشد بیش از 148میلیون تومان بصورت یکجا یا به انتخاب خود 

بصورت مسمتمری دریافت میکند.و اگر در سال اول بر اثر حادثه ای مانند تصادف رانندگی فوت شود در حالیکه فقط نهایتا 600هزار تومان حق بیمه  تا پایان سال پرداخت کرده است (با فرض اینکه پایان سال فوت نماید)بیش از 60میلیون تومان خطر حادثه و فوت+ارزش بازخرید بیمه نامه به

بازماندگان بیمه شده تعلق میگیرد.


 آیا هیچ موسسه مالی وجود دارد که سودی را ضمن بیمه نمودن شما در مقابل خطرات احتمالی بپردازد؟؟؟


سایت بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد افتتاح گردید.


 


وبگاه  اطلاع رسانی
بیمه پاسارگاد به آدرس  www.insurancepasargad.com
 
رسما افتتاح گردید.

مروری برعناوین مطالب وب سایت:

معرفی بیمه عمر و تامین آتیه
استعلام بیمه عمر و تامین آتیه
محاسبه حق بیمه عمر و تامین آتیه
سوالات متداول بیمه عمر و تامین آتیه
سفارش آنلاین بیمه عمر و تامین آتیه
مشاوره و خدمات رایگان ما
طرح آتیه کودکان و نوجوانان
بیمه عمر و تامین آتیه عام مردمی
سپرده گذاری عمر و تامین آتیه
بیمه عمر و تامین آتیه ازدواج
پیشنهادات و انتقادات

کتابخانه الکترونیکی
اخبار

 
ادامه مطلب ...

معرفی بیمه پاسارگاد

معرفی بیمه پاسارگاد

شرایط زندگی انسان در عصر کنونی به صورتی سامان گرفته است که بهره گیری و بکارگیری فن آوریهای نوین به منظور دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بالاتر مستلزم رویارویی هرچه بیشتر با حوادث و مخاطرات گوناگون و متنوع است. آثار و نتایج این حوادث و مخاطرات علاوه بر ایجاد نگرانی, تشویش, دغدغه های مستمر و سلب آسایش بعضی اوقات به حدی است که می تواند حاصل سالها تلاش و کوشش فردی یا جمعی را با خطر نابودی روبرو سازد.
 
 گروه مالی پاسارگاد پس از موفقیت در تأسیس و راه اندازی بانک پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای با رعایت مراحل قانونی در تاریخ ۱۸/۱۱/۱۳۸۵اقدام به تأسیس بیمه پاسارگاد نمود . بیمه پاسارگاد طی شماره ۲۹۰۰۷۰ در ادارة ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید و پس از انجام تشریفات لازم در تاریخ ۲۹/۱۱/۱۳۸۵ پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته های بیمه ای تحت شمارة ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکزی ایران دریافت و فعالیت خود را از تاریخ ۱/۱۲/۱۳۸۵ آغاز نموده است.

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اعطای آرامش و حذف تشویش و نگرانی به پشتوانه دانش و تجربه سالیان متمادی مدیران ارشد بیمه ای خود و سرمایه گذاری مؤسسات معتبر کشور امیدوار است بتواند موجب ارتقاء امنیت و اطمینان بیمه گذاران خود گردد. لذا کارشناسان و متخصصین ما آماده اند تا مشاوره های لازم را در قالب انواع بیمه ها تقدیم نمایند.

سرمایه انسانی

  • مدیر عامل

HTML clipboardHTML clipboard

جناب آقای معصوم ضمیری

نام معصوم
نام خانوادگی ضمیری
سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره
تحصیلات فوق لیسانس
تلفن ۸۸۹۸۰۵۱۵-۸۸۹۸۰۵۱۶-۸۸۹۸۰۵۱۷
فکس ۸۸۹۸۱۱۴۸
آدرس تهران،‌ خیابان دکتر فاطمی، نبش خیابان هشت بهشت، شماره ۲، ساختمان بیمه پاسارگاد
Email m.zamiri@pasargadinsurance.ir

HTML clipboard

اعضای هیئت مدیره

نام و نام خانوادگی سمت
آقای دکتر مجید قاسمی ریاست هیئت مدیره
جناب آقای احمد شفیعی هنجنی نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل
جناب آقای معصوم ضمیری عضو هیئت مدیره و مدیر عامل
جناب آقای پیروز باستانی عضو هیأت مدیره و معاون مالی ،سرمایه گذاری و منابع انسانی
جناب آقای ابوالقاسم دباغ عضو هیئت مدیره